16 Eylül 2013 Pazartesi

Vasiyet.

ben / Milano-Venedik treni.
Benden geri bir ruj lekesi kalacak
bardağın kenarında
Ne kırmızı kadındı diyecekler
Nasıl bilirdiniz dediğinde imam
Kırmızı bilirdik diyecek cemaat
Hem de ne kırmızı!

Çocuklarına anlatacak geceleri anneler
Rapunzel'in saçlarını kesti
Roman kahramanlarını baştan çıkardı
Çok ah aldı diyecekler
İbret alın yavrularım.

Yağmur yağdığında hatırlayacak
beni seven adamlar
Ah! diyecekler
Belki sevmeseydi bu kadar yağmuru
beni severdi onun yerine
Ve sonra güneş çıktığında
başka kadınlar girecek hayatlarına
Bir yağmurluk saltanatım olacak.

Nihayetinde
Allı morlu kelimeler kalacak benden geri
rengarenk süs balıkları gibi.

Vasiyetimdir:
Kahve fincanında bıraktığım
kırmızı ruj lekesinde bulun beni.

1 yorum:

  1. Vasiyetimdir:
    Kahve fincanında bıraktığım
    kırmızı ruj lekesinde bulun beni.
    Arayacağım Hatun!...

    YanıtlaSil